torsdag 22 augusti 2013

Vinna

Jag har lagt ned projekt värktablett också får vi se om det blir bättre. Fick också en tid på vc om en dryg vecka. Pja det blir intressant.

Annars är humöret bättre idag. Jag vill tävla i dressyr. Gå all in. Ge allt vad jag kan. Vad kommer det ifrån? Det var längesen jag ville tävla. Träna men inte mer än så.

Jag tappade lite lusten pga dressyrfolket som kan bete sig bedrövligt. Hälsar inte -men sen om det gått bra -då kan det hälsas i absurdum. Jag har också haft fel hästras vilket inte alltid passat sig tydligen. Men blir jag nån gång så bra så jag kan rida igen, så ska jag ignorera sånt där sandlådebeteende. För det är vad det är.

Jag ska rida för mig och hästen. Åter skratta åt pappas kommentarer. Om han följer med.

- Varför fattade du fel galopp för där en gång?

Ja det var ju inte planerat som en del av  bojkott precis.

Jag ser bokstäverna på ridbanan fara förbi.

-Jag sa inte strax innan bokstaven utan precis vid den.

Sånt ska jag komma ihåg. Men det är ju inte så att världshaven svämmar över om det inte blir exakt. Glädjen i det man gör är det viktigaste, säger den som alltid vill vinna.




2 kommentarer:

Freja sa...

Dressyr tycker jag verkar sjukt svårt! Så mycket att hålla reda på och hålla i huvudet...

S sa...

Det låter som en härlig målsättning.

Kram!