fredag 30 mars 2012

Hemtillgårdencreepy




Jag är så trött.

Idag igen.

Lite bättre än igår men ändå slut.

Har småslumrat och kollat på efter tio.

Slumrade så mkt att jag unte hann att slå över förrän signaturen till "Hem till gården började".

Den är creepy tycker jag liksom hela programmet.

Ja om vi återgår till Malou och hennes teve och brist på lyssnande så pratades det om:

Vad ska man äta och inte äta?

Inte mjöl, inte socker och inte mjölkprodukter.

Tydligen.

Vad återstår då?

Ägg.

Bacon-eller det kanske är för fett.

Beror på vilken diet man följer.

Jag kör choklad dieten ja.


Tack och lov för den. Choklad ska ju vara så himla nyttigt!

2 kommentarer:

Pipan sa...

Har du sett "Landet brunsås"? Henrik Schyffert pratar om dagens frukost kontra hans barndoms frukostar med rostat bröd och Oboy och ändå såg hans fars ut som Iggy Pop.

Man ska fan inte äta nånting idag. Men min mage blir bättre av att undvika just vetemjöl och socker men vafan.... det är ju det som är gott.

Tråktanten sa...

Jag tror man ska äta allt jag! Precis lagom mycket. Det är det som är det svåra.