torsdag 15 mars 2012

Livskort

Jag har blivit slajmad ett antal gånger och blivit tagen av han taurus.


Gått på hinder och halkat av banan.


Ni har väl sett på barnteve.


Precis som i vanliga livet.


Man ska stressa runt och leta ledtrådar och livskort som på vid ett ynka fall kan försvinna på stubinen.


Så får man stå där slajmad i nån sorts hiss som det inte går att komma ut ifrån.


Bra livsförberedande program tycker jag.


I övrigt ska här packas, fixas i stall och vilas.


Det här med vila har kommit på skam idag för jag var tvungen att ge mig av och köpa skydd till elkablarna i stallet nu när de ska vandra fritt i hela. Inte bara i boxen.


Det är mycket nu sa Musse och gav bort det röda bilhelvetet till Mimmi.


Inte blev livet lättare för det.

6 kommentarer:

Madeleine sa...

Ibland så är det så mycket förberedelser för att komma i väg, så man undrar om det är värt allt besvär... Både innan och efter.
(Bl.a. så hatar jag verkligen att packa....)

Inte lätt att koppla på energi som inte finns liksom :/

Pipan sa...

Ja jag får i honom meducinen. Med spruta modell större. =D

Freja sa...

Hahaha, såg det programmet igår, har inte sett det förut. Mycket verklighetstroget tycker jag!

Carina Sjölund sa...

Packa inför en resa är så jobbigt!
Oftas har man alltid glömt någonting??? :)
Ha en fin dag!
Kramen på dig♥

Lisbeth sa...

Kan kanske var värt det hela när du vet att du får lämna över till andra några dagar. Vilken tur att man inte är barn. det räcker väl med det där under vuxnenlivet
Ha en skön kväll
Kram

Ergo Sum sa...

Usch. Men vila bör man - annars dör man! Var det visst någon som sa...