fredag 7 mars 2014

Att lukta illa






Fy fan. Jag är less på att lukta kattpiss. För kännedom så tvättar jag mig under armarna ett par ggr om dan för att stå ut med mig själv.

Challe säger att det luktar kemikalier i mitt rum.....ja ni som jobbat inom vården med personer som käkar mucho mediciner kanske begriper vad jag talar om. Fast numer äter jag ingen medicin alls, men det man har lagrat i kroppen verkar komma ut.

Fy fan. Typisk överflödig info jag vet.

Annars försöker jag att tänka framåt, icke bakåt eller på den härva jag fastnat i. Klokt tror jag.

Nä, åter till vila.

3 kommentarer:

Pipan sa...

Du är inte fel ute här. Man luktar kemikalier vid sjukdom. Utsöndring professional. Vid svält luktar man jävel. När jag inte åt luktade jag så illa att jag kväljdes av mig själv. Pappas supefterdyningar brukar anta stanken av aceton och då har han varit borta från sprit ett bra tag. Så det där är fan sant. Och illa förstås.

Ergo Sum sa...

Jo, håller återigen med Pipan. Så är det. Men det gör det inte lättare för det. Ovanpå allt annat. Blörk.

Kram

lisbeth sa...

Det tar sin tid att få dem ur kroppen. Det är ju inte för inte som en del väljer att fast just för att rena kroppen. Jag har liknande som dig och allra värst är det när jag går på toaletten
Tur det är vår så man kan vädra
Ha en fin start på veckan
Kram