lördag 29 mars 2014

Dömd


Utskriven och klar

Undersökt och bedömd

Hela själen fylld med var

Ifrågasatt och dömd


Kortfattat rätt mycket så man känt sig på sistone.

Nä jag känner mig låg och ledsen idag. Solfan skiner och Pyret och Challe grillar. De har varit ute och gått med hundarna till fågeltornet.

Härligt, härligt-för dom-hahahahaha!!

Det är drygt nu. Flera månaders sängliggande. Var är livet undrar man?

Fk anser att jag ska utredas på Måndag hos nå bolag. Bolaget ansåg efter fem min telefonsamtal att mitt tillstånd inte var lämpat för det. Jag håller med.

Sen har jag försökt få ut journalanteckningar som ska styrka att jag mått dåligt.

Ja en har pryttlat iväg den här från där jag låg inlagd:

"När jag kommer på morgonen så är patienten helt opåverkad."

Skapligt. Jag åkte därifrån i rullstol och blev buren in i bilen.

I rest my case.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Usch - det ska gå åt så mycket energi åt att bevisa att man är sjuk :-(

Ergo Sum sa...

Du. Har undrat hur du har det. Skit. Önskar att det verkligen. Verkligen vände någon j*la gång.
Kram