lördag 5 maj 2012

Fjanthockey

Ja det är ju ishockey VM om nån har missat det.

Jag är lite kluven. Tycker om att se när det hettar till mot slutet av matcherna, men tills vidare får jag stå ut med Challes tittande, och de där i gult som slåss.

Varför ska man slåss för när man spelar hockey. Om nån använder knytnävarna så ge den matchstraff.

Hur svårt kan det va?

Det måste ju vara folk som bestämmer som tycker det är roligt att de slåss.

Underhållningsvärde?

Nä jag orkar inte utveckla det här känner jag utan nu ska jag gå och ta en kaffe och ett gäng skumbananer.

Lufsandet har jag för övrigt redan lagt ner. Det räcker med gång och stallgöra.

6 kommentarer:

Pipan sa...

En gång och stallgöra, ha ha. Ja där är jag med. Fan man har ju börjat svulla ut nu. =)

Hockey... ja förr satt man som klistrad men nu...pfff.

Milla sa...

Det blir hockey här för hela slanten och då kan varken maken eller jag kalla oss spotfånar, ler.
Men VM är extra roligt särskilt hockey & handboll.
Ha en fin dag! Kramkram

Agnes sa...

Jag orkar inte med hockeyn.
Struntar blankt i det..*L*
Ha en härlig dag.
Kram

Lisbeth sa...

Vad heter det nu då? Det där killar skyller på för att få vara arga både hemma i idrotten och på krogen. Är det testrotron Jag kan inte stava med det är det ordet jag menar. Vi tjejer får hålla oss till att skylla på Pms.
Ha en bra kväll
kram

Freja sa...

När jag var tonåring levde jag för hockey, nu kollar jag inte ens. Skönt att ingen i min familj är sportintresserad... Gillar inte heller när det är ruffigt och slagsmål, dåliga förebilder!

kaffehörnan sa...

Ny spännande match ikväll