söndag 11 november 2012

Från Pyret till pappa på fars dag

Pyret lånar bloggen idag så här på fars dag.






"Pappa du är världens bästa pappa.

Fast du är lite tjatig.

Jag ska städa skrivbordet, golvet och hyllan. Det blir så mkt att jag inte vet var jag ska börja.

Du är gullig, snäll och glamourös.

Du är snygg utan glasögon.

Du är knäpp fast smart. Knäpp betyder ju smart. Du är rolig med. För du leker med mig mycket.

Du hämtar och skjutsar mig och vi gör så mycket roligt ihop.

Men du är mycket på jobbet.

Jag kommer alltid ha med dig i mitt hjärta. På så sätt kommer du finnas kvar hos mig för alltid."

/Pyret


Ps hoppas du gillade marsipanbakelsen vi gjorde idag.



8 kommentarer:

Ergo Sum sa...

<3

Anonym sa...

Pyret är allt bra go'!
Enbra kväll till er allihop!/Mormor

kort sa...

Världens bästa pappor.....finns för sina barn och de är MÅNGA =)

Freja sa...

Ohh, så fint, fantastiska pyret!

finafrun sa...

Åh så sött :)

Milla sa...

Så fint du skrev där Pyret! Din pappa blev nog jätteglad =D Ha en fin dag!

Jane sa...

Finaste lilla Pyret.
Så fint skrivet-
Nu är nog din pappa stoltast i Världen...
Kramar i massor till er alla / Jane

wildrose sa...

Haha! Så underbart! Så himla rolig och härlig tjej ni har! Barn är ju bara bäst!

Kram på dej!