torsdag 17 maj 2012

Utmaningen skickas vidare

Jag skulle ju skicka vidare utmaningen till elva andra.........med nya elva frågor...svårt...

Jag skickar hursomhelst utmaningen till nedan skrivna....om ni har lust och ork:

1. Freja  blogg.amelia.se/reddevil/

2. Pipan  pipansblogg.blogspot.se

3. Envingad envingad.blogg.se

4. Kicki 11 finest.se/kicki11

5. Malin cannolisblogg.se

6. Milla motvallskarring.blogspot.se

7. Lisbeth  tankelek.blogg.se

8. Babs blogg.amelia.se/babsblogg/

9. Tråktanten traktanten.blogspot.se

10. The perfect houswife theperfecthousewife67.blogspot.se

11. Syltgrisen o grodorna syltgrisen.blogspot.se

Några mkt intelligenta frågor:


1. Vem bestämmer över fjärrkontrollen hemma hos er?

2. Om du skulle ha blivit sportstjärna i ditt liv, vilken sport skulle du då anammat?

3. Vilken är den värsta mest irriterande klyschan du hört?

4. Om du skulle fått chansen att vara med i en film, vilken rollfigur hade du då helst spelat?

5. Hur många krämpor har du?

6. Vad hade du för roll i skolan när du var liten knatte?

7. Har du brutit upp från någon oönskad roll/syn på dig själv från skolåren. Hur har du lyckats med det isådanafall?

8. Vilken plats har du i syskonskaran och hur har det påverkat dig?

9. Vilken är för dig den värsta statusuppdateringen på facebook?

10. Äter du i smyg?

11. Gör du något annat i smyg som du inte vill att andra ska upptäcka?

9 kommentarer:

Milla sa...

Tack för utmaningen, jag antar den och svar på dina frågor kommer under dagen inne hos mig. Skrattar gott åt ditt härliga nyårsförrätts minne :)
Ha en fin dag! Kram

Syltgrisen å Grodorna... sa...

Ha vad skoj! Skall styra upp efter Carboxyn :)

Ankan sa...

Underbara frågor du skickat vidare. Ha en fin dag. Kram

Freja sa...

Jag tackar och tar emot! Får fundera på frågorna ett tag tror jag, det var några kluriga där!

Pipan sa...

Tackarrrrr. Kula frågor. =D

Ergo Sum sa...

*ler* Finurliga, bra frågor!! Väntar med spänning!!!

Kram

dianasdrommar sa...

Utmaningar är alltid kul :)...ha en härlig fredag kram Diana

Babs sa...

Klart jag antar utmaningen, jag har visserligen fått 11 frågor av Emmy också, jag tar det när andan faller på.
Kram

kicki11 sa...

Ska försöka svara : Jaa.