måndag 4 mars 2013

S

Ja inte ser ryggen lika mkt ut som ett S längre som den gjort den senaste veckan.

Ett S i ländryggen är dåligt för då påverkas båda sidor. Svårt att gå då. Jävligt ont. Nu sitter det mer på ena sidan efter en veckas vila. Så jag är mest halt i högerbenet.

Tänk om jag nu lärt mig att inte gå över kroppens nuvarande förmåga som inte är så stor.

Ska på Osteopatbehandling på Onsdag så då rätar hon säkert upp det hela. Det är bara det att Challe han far till Spanien med jobbet han på Fredag natt, så jag blir själv med stallgöra och annat båg.

Pyret har dock lovat att hjälpa till. Tja. Såna löften brukar icke hållas.

Men annars var det väl synd att inte kunna flanera ute när det var fint väder, men det var å andra sidan skidVM på tv. Inte illa alls. Räddade mkt av veckan i viloläge. Sen är vi ju som vanligt förkylda jag och Pyret så man är matt konstant. Tänk att få slippa vara förkyld....

Lite stress känner jag också över Fjant. Jag borde greja mer med honom..börja longera snart. Ledträna mer. Men nu är det som det är. Ju.

Ska istället försöka sammanfatta Pyrets år litegrann. Skriva ner lite tankar, händelser och få hennes kommentarer på pränt. Det kan vara roligt för henne att ha längre fram...

5 kommentarer:

Pipan sa...

Jag har inte gjort ett skit med Näbben sen i höstas. Finns inte på kartan som det heter.

Ja barn-dokumentation är roligt att ha. Mamma skrev ned vad vi brukade säga. Det var kul att läsa sen.

Milla sa...

Hoppas att osteopaten kan hjälpa dig lite. Kram

Freja sa...

Här tror jag faktiskt att förkylningen är på väg bort, efter drygt fyra veckor!

wildrose sa...

Vad gulligt av dej!
Det skulle hon nog gilla!
Jag funderade förra veckan på att skriva ner frågor som min yngste son får svara på och sedan spara.
Tex bästa färg, musik jag gillar, framtidsyrke mm

Kram!

Jane sa...

Hon kommer att tycka att det är jätte kul när hon blir äldre.
Kramar i massor och ha en fin helg / Jane