måndag 2 juli 2012

Förkylning.............../&(%/%¤¤#/##

Förkylningen på Pyret hade ju släppt några dagar men nu är den här igen.

Vi får gå till nån läkare som sätter stopp för det här.

Men jag vet hur det kommer att låta "det är ett virus och det går inte att göra något åt"

Mohahahahahahahaha.

Ja sen håller jag på och vänjer Fjant in på bete vilket också är ett intressant projekt.

Jag är inte den som vill ha nattvak och veterinärer här nu pga en krånglande mage.

Hoppas han håller ihop sig fjantjäkeln.

Söt som han är.

5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Där ser du det måste vara något som bollas runt. Vi hade ju så och det visade sig på ett halsprov att vi alla behövde medicin
Lycka till hos doktorn o du ge dig inte
Kram

Ergo Sum sa...

Näää nu räcker det Millan!!! Nu måste ni få bli lite friska tycker jag allt!! Hoppas verkligen du orkar bråka hos läkaren!

Många kramar

Freja sa...

Jag är oxå förkyld nu, det är mycket värre att vara förkyld på sommaren än på vintern, jag ynkar både Pyret och mig, ynk, ynk!

Milla sa...

Äsch satans virus och de brukar ju kunna vara ihärdiga så här i sommarvärmen :(
Hoppas att det snart går över. Kram

envingad sa...

Nämen fy så trist :( Hoppas det ni fåt tag i någon läkare nu då..kan ju behövas lite hjälp som sagt..kramen