fredag 6 juli 2012

Skitsommar

Ja det är inte utan att man är gnällig.

Det är ett virus vi drar på här hemma har doktor konstaterat.

Pyret blev illamående i går kväll och kunde inte sova. Sen har vi knappt sovit ordentligt inatt.

Hon mår illa än och har ont.

Jag har ont i halsen igen.

Förbannad till tusen för att allt är för jobbigt.

Hur ska jag klara resten av sommaren med Pyret när det ska vara så här?

Ligga på badstränder så hon får leka med andra barn.

Just nu reder jag knappt mig själv ju.

Skitsommar.

4 kommentarer:

Milla sa...

Tufft och trist för er :(
Håller tummarna för er att det blir bättring och att herr virus bestämmer sig för att ge upp snart.
Kram Milla.

Freja sa...

Håller med, jag har oxå nått virus, det är piss att vara sjuk på sommaren. Piss att vara sjuk även på vintern, men ändå inte alls lika illa...

envingad sa...

De va en ettrig baccill må jag säga men har hört det går nåt skit neråt landet :( Ni får krya på er *kram*

Ergo Sum sa...

Fy, fy och åter fy - riktigt j*a orättvist tråkigt är vad det är!! Skickar en mängd kryapådigkramar!