söndag 15 juli 2012

Semesteranläggning

Hör och häpna men det är tydligen några som campar bredvid vår gård på den forna skolan.

Skolan är byggd av regelrätt tråkbetong med en baksida som är parkering eller grusplan.

Där står husvagnarna.

Fin vy eller utsikt.

Igår gick de loss och skojade runt på fotbollsplan i närheten. Den jag planerar att köpa för att ha till ridvolt..ja hursomhelst så blev jag tokig på allt löst folk härute.

Challe tyckte man kunde göra värre grejer än att spela fotboll.

För all del men jag vill inte ha nån semesteranläggning bredvid hästhagen.

Kanske vi ska slå upp öltält och en och annan vattenrutschkana med. Hyra ut parasoll så kan de ligga och sola sig i längdhoppsgropen.

Nä folk har gått galna. Tappat fler än en vers. Tappat huvudena totalt.

Jag tror snart att jag är den enda som är nykter. Eller så har alla andra rätt.

2 kommentarer:

Freja sa...

Jag tycker alla som campar/bor i husvagn är lite konstiga, oavsett var de gör det....

Ergo Sum sa...

*skrattar* Åhhh vilken underbar kommentar från Freja! Och jag måste nog hålla med...

Kram Millan