lördag 17 mars 2012

Otjänlig



Ja hästarna har iallafall överlevt natten.

Jag med.

Jag är dessutom färdigpackad så jag tänkte defillera in i mål inför Sälenresan.

Fast jag vet hur det blir. pryttlar man glömt ska med i sista sekund.

Siwan kommer hit idag för att få instruktioner med ang stallet.

Ja det blir nog bra.

Sen är jag så förbannat dålig i magen. Riktigt kass.

Så kass att jag har lust att sätta otjänlig som lapp i pannan.

Om man skulle sälja sig själv på blocket så skulle man väl bli reklamerad rent av.

Det blir väl så när man äter för mkt och för mkt godis.

Det blir aldrig bra när det blir för mkt av det goda.

Nu är jag till och med trött på slalom, skidskytte och vinterstudion.

Då har det gått långt för de är normalt sett mina livlinor.

5 kommentarer:

Sus sa...

Inge kul med kass mage!
Pigga på dej!

Viktkamp sa...

att vara kass i magen påverkar allt. Isch!

Milla sa...

Hallå där, såg att du lämnat ett litet tassavtryck inne hos mig. Jag blev glad över det och naturligtvis jättenyfiken på dig och din blogg. Kikar in vid fler tillfällen :)
Ha en fin dag, Milla/motvalls kärring

Lisbeth sa...

Vilken tur då att du nu ska iväg till Sälen. Då kan du ju sköta om skidlivet i natura. Hoppas att magen rätar ut sig
kram

Ergo Sum sa...

Men asch vad Blä. Med magen då. Men otjänlig? Det tror jag då rakt inte. Alls.

Skall tänka på dig under Sälenresan. Kramar