söndag 25 mars 2012

Statistik och onödiga bokstäver

Alltså vad jag inte fattar med den här bloggen är statistiken.

Det är tex åtta kommentarer på ett inlägg men så står det sex sidvyer på det inlägget samtidigt.

Om åtta kommenterat borde det inte vara åtta då?

Ja det finns väl ett större problem som med de där bokstäverna som ska printas in för att man inte ska tas för att vara en dator.

Men hur vore det om det var bokstäver som gick att tyda.

Jag har personligen...tror jag..tagit bort de där bokstäverna i kommentarsfältet....kan inte fler göra det....öh..underlättar.

Ja ni gör ju som ni vill som alltid.

Annars då idag ska jag liksom igår passa på att lyssna på radion.

Det är inte så ofta det går någon längre stund, pga den här hjärnskadan jag har, innefattande ett huvud som inte kan sortera intryck.

Igår var det Madonna dag och idag med tror jag. Gillar henne och har många minnen till de sångerna.

11 kommentarer:

Ergo Sum sa...

Hej Millan! Napp, du har tagit bort de onödiga bokstäverna - och nu har jag också gjort det.. Tror jag i alla fall! Ha en bra radiodag... *ler*

Kram

Ergo Sum sa...

JAPP - inte 'napp' Suck..

Bitte sa...

Jag måste vara totalförvirrad, vad är det för bokstäver som är onödiga? Hihi....

Lisbeth sa...

Jag frågade sonen för några veckor sedan om varför en del hade dessa bokstäver. Så klart alla vet att man inte är en robot. Han förklarade att detta var ett skydd för intrång utifrån. De som sker automatiskt
Dessa klarar inte av att skriva så då är man skyddad
Jag har inga och tänker inte skaffa några men är det en bra blogg så läser jag och kommenterar även om jag måste skriva
Sköt om dig
Kram

Tråktanten sa...

Ja men jag har också tänkt ta bort dem. Bara att tiden mellan tanke och handling är så lång.

Pipan sa...

Ja du har tagit bort dem. Jag tror jag har gjort det, jag försökte i alla fall.

Ja jag fattar mig inte på det där heller med siffror... bah. Jävla skräckdag idag trots stallbygg. Usch.

Freja sa...

Nää, de där bokstäverna stökar till det rejält, jag brukar få göra om minst en gång...

Madeleine sa...

Tror att jag har tagit bort dom där bokstäverna också va? Och statistik lär jag mig aldrig att förstå mig på...

Och tråtts att jag inte har någon hjärnskada så stressas jag av ljud. Så här är nästan aldrig radion på, faktiskt ingen musik heller. Och tvn skall vi inte prata om. Den är bara på när barnen är här. Mest bara skit och elände på den ändå...

Syltgrisen å Grodorna... sa...

Tack för all pepp - kul! Jag är fortf väldigt försiktig med det men forts det så här så funkar det fint :). Hmm begriper inte heller statistiken .. Å bokstäverna har jag nog, sorry! Kram :)

Blondie sa...

Haha, det är MYCKET jag inte fattar.... Sidvyer?? Är det hur många som varit inne på sidan o tittat/läst?? Hur tar man bort "bokstäverna" som ska skrivas?? Förhindrar det virus fr datorer som styrs automatiskt?? Fattar nada...
Ha en bra dag!!
Är kroniskt ljudstressad, är jag trött blir det 10 ggr värre. Ingen radion står på här någonsin, räcker med när barnen spelar dataspel o tv-spel med allt plingande o plongande.

envingad sa...

Ja dom är rätt så irriterande må jag säga, Men jag har inga såna tack och lov
Kram