lördag 24 mars 2012

The Voice Sverige

Alltså det där programmet the Voice. Vad var det för något?

Jag har tvångstittat några gånger på det för att ge det en chans men usch.

Trååååkigt.

Allt är så jävla bra hela tiden, alla sjunger så fantastiskt, uj, uj, uj.

Då längtar jag efter Idoljuryns sågningar.....för inte är allt så bra inte.

Jag tror på ärlighet- till en viss gräns.

Han Bard klev väl över den nån gång förvisso.

Nämen åter till the Voice då.

Artisterna sjöng kareoke enligt min mening sånär som på några få.

Carolas adept tyckte jag var unik men icke de andra.

Så vann han Ulf eller vad han nu hette.

Nä jag ska aldrig mer klaga på Idol något mer.

Fast det kommer kanske inte heller sändas nåt mer.

Det ska ju till med nymorderniteter som X-factor.

Ja och helt apropå så ska det spelas in nya avsnitt av "Farmen"

9 kommentarer:

Kattis sa...

Håller med. Älskar Idol och såg fram emot the Voice. Men det är jättetråkigt. Idoljuryn var stundtals väl elak, men såååå mycket roligare att titta på... :)

Ergo Sum sa...

Hmm, har faktiskt inte sett något av programmen... *skäms lite* så jag väljer att inte uttala mig... Men. Farmen kommer jag INTE att titta på... Suck.

Kramen

Freja sa...

Farmen, det hade jag en hatkärlek. Är man uppvuxen på landet var det ju ganska komiskt ibland, men jag har svårt för alla utröstningsprogram... Och har därför varken sett Idol eller The Voice...

Pipan sa...

Har aldrig sett the voice. Mycket för att jag inte tål Carola, ha ha.

Syltgrisen å Grodorna... sa...

Jag kollade första programmet sen la jag ned... Kom hit å ät de smau röde ist vetja!! :)

Jane sa...

Jag kollade på det första programmet men gillade det inte.
Idol däremot tycker jag är kanon.
Kramar i massor finaste du / Jane

dianasdrommar sa...

Gillar det inte heller men älskar idol :) Ha en härlig söndag! kram Diana

Blondie sa...

Har sett 3-4 avsnitt av The Voice, min favorit var den lilla mörka tjejen. Säger som nån sa, allt har varit så UBERBRA, ingen kritik alls.
´Ha en ljuvlig vårdag!!

Sahra sa...

Precis som du har jag tvångstittat någon gång när det inte har varit något annat. Och jag gillar ju Uggla och Petter. Men så menlöst. Idol är bättre. Alla gånger