tisdag 13 mars 2012

Ynk



"Visst är Pyret lite lik Anna Bergendahl med det lite stora huvet och breda pannan..."



Ja jag är förkyld och har ont i huvet.
Så kul var det här.
Men va tusan solen lyser ute och det är riktigt varmt. Igår satt jag utan jacka och solade.
Men det blir nog inge solande idag för det passar dåligt med huvudvärk.

Nä så jag har inte mycket att säga än att jag tänkte gå och vila mig. Mamma ska komma och köra Pyret till dansen idag, så vi har lovat henne en kladdkaka till fika. Det får bli dagens goda gärning det.

Jepp.


Blomstret passar på att sno Pyrets säck.....

10 kommentarer:

Pipan sa...

Smart hund. Jaha, nu kommer jag inte på hur Bergendal ser ut... För övrigt är jag helväck också så det blir det viktigaste i stallet nu och sen soffan. Eller sängen.

Unknown sa...

jo, de är lika! Åh, jag vill också ha kladdkaka!!

envingad sa...

En söt liten ängel har du :)
Kladdkaka..oj..gu så gott!
Du får se till och krya på dig..hoppas verkligen att det inte är den där influensan som härjar
Kram

Lisbeth sa...

Ja en viss likhet kan man nog se. Vilka härliga hästbilder du bjuder på. Passa på nu att dra filten över dig när du får en ensam stund.
Kram

Marie sa...

Haha, ja de är faktiskt lika :)
Jobbigt med ont i skallen, hoppas det blivit bättre under dagen!

Syltgrisen å Grodorna... sa...

Dålig koll på tjejen men P är så fin!! Tack rara för dina ord - kul att du gillar :). Kram

Freja sa...

Vi kan ynka varandra, jag har oxå huvudvärk o ont i kroppen, en förkylning som ligger o lurar, hopas den inte bryter ut!

Anonym sa...

Pyret i feststass ... eller?! ... och Blomster i viloläge ...!

Sv. Tack, det är bra med mig men jag saknar gamla bloggeriet ... det är så krångligt numera!

Krya på dig nu så du kan njuta av vårsolen!/Mormor

Ergo Sum sa...

*ler* Pyret är hur fin som helst! Gillade aldrig Anna..

Så du blev förkyld?? Inte ALLS kul!! Inte ett dugg..

kaffehörnan sa...

Vad söt