måndag 11 juni 2012

Däckat läge

Jodå här är det däckat läge.

Höll på att skaka sönder bara för att jag givit hästeländena mat.

Ja också har Challe ställt till det med läget i poolen, så jag var tvungen att stå där och gräva.

Där kan man inte kliva åt sidan för då går det åt fanders.

Nu är den grumlig och ph-halten är för hög.

Trots att jag bad honom vräka i ph-minus igår.

Klor höjder ju ph värdet och regn brukar höja det med.

En hel vetenskap det här med pool.

Näej nu ska jag sova. det var svårt inatt när Pyret hostade hela tiden....

6 kommentarer:

Milla sa...

Fortfarande sjuka - Krya på er!
Kram

Carina Sjölund sa...

Krya på er!
Kramen♥

Lisbeth sa...

Nu förstår jag varför jag inte har eller önskar mig pool. Verkar vara en vetenskap det där.
Kram på dig

Freja sa...

Pool verkar så härligt, men jag känner oss, vi skulle aldrig fixa att hålla efter den så den var fräsch, den skulle sunka till ordentligt... Men det låter härligt...
Sv: Jag kan inte ta åt mig äran för sminkningen, den gjorde hennes bror, eftersom han ska göra det åt henne när de är på plats i Uppsala. Då ligger jag hemma och gosar med katterna i lugn och ro...

Babs sa...

Känner de som har pool och oj vad mycket jobb det är för att hålla den fräsch, ingenting för mig.
kram

Ergo Sum sa...

Usch för hosta!! Och jag är likadan: hostar killarna sover inte jag - av oro.... :((

Kramar