söndag 3 juni 2012

Prometheus, svinkallt och kalajs

Alltså det behöver inte vara jättevarmt, men det här vädret driver mig tokig.

Det är Juni och svinkallt.

Lite regn på det.

Nä jag fryser inifrån och ut och utifrån och in.

Man får liva upp sig eller värma sig med lite kaffe.

Igår kväll var det kul hursomhelst.

Vi firade mig och Challe.

Fast jag tror Pyret stod i centrum.

Ända till hon tyckte det blev för stimmigt och satte sig framför datorn.

Vi får se vad vi gör idag.

Jag vill se prometheus på bio.

Älskar Alienfilmerna så den här tror jag blir toppen!!!!

7 kommentarer:

Lisbeth sa...

Lustig hur svenska folket sänker kraven snabbt på vad en sommar ska innehålla. Just nu verkar det som om man blir glad bara det inte regnar och är varmare än 10 grader. Undrar vad vi gjort för ont för att ha det så här.
Kul att ni fick en lyckad kväll. Det behövs sådana att minnas när vardagen tittar fram
Kram

Milla sa...

Grattis! Jag antar att jag totalt har missat födelsedagen/dagarna.
Låter som ni hade en kul kväll men filmen,den skulle jag inte våga se. Alien gav mig tillräckligt med mardrömmar, hahaha.
Kram på dig!

Unknown sa...

Åh! Jag vill också se Prometheus, men min man vill inte. Synd att du inte bor granne, så jag kunde gå med dig! (ska nog gå själv...)

Ergo Sum sa...

Millan! Har jag missat födelsedagar?? Inte bra! För man skall komma ihåg folks egna dagar...

Hoppas ni hade det riktigt bra. Och att det inte blev Pyret för övermäktigt!

Kram på er!

Carina Sjölund sa...

Alien filmerna gillar jag, tycker om otäcka filmer. Allt vad rysare, skräck och thrillers heter :)
Kramen på dig♥

Pipan sa...

Ja jävlar. Vi såg "Skyline" i lördags. Rymdhelvetar men sju ljusår från Alien. B-film men fräna monster.

Grattis till Challe och dig. =)

Tråktanten sa...

Va?!!! Vaddå skit! (som du skrev hos mig) Barbara Voors har lärt mig att "allt går att rädda".