torsdag 14 juni 2012

Tillräknelig

Jag lyssnar på Breiviks rättegång. Är han sjuk eller är han inte sjuk?

Hahahahahahaha.

Han är sjuk som fan.

Men visste han vad han gjorde.

Det tror ju jag så välorganiserad han var. Psykos näej.

Fast nu pratar någon om Asberger.

Ja det är en sorglig historia det där som inte är övergripbar egentligen.

Sen fattar man ju tyvärr inte så mycket av den där norskan.

Fast för mig är det helt obegripligt att rättegången tar så lång tid.

Varför?

Han har ju erkänt allt och först nu kommer de till saken där det gäller och där de är oense.

Är han tillräknelig eller ej?

..................................................................................

Nog om det.

Jag är trött idag med men jag är glad över att illamåendet släppt. Det lär däremot inte bli aktuellt med någon skolavslutning i kyrkan för min del. Jag som tycker det är så fint....men va tusan det ska väl komma fler år.

I övrigt så kollar jag på fotboll hela kvällarna pch nog fördriver jag tiden med att sova på dan och ta hand om Pyret på em.

Hon tar ju rätt mycket hand om sig själv.

Ja solen skiner ute och Pyret ska ha grillfest på skolan idag. En teckning hade hon gjort till sin lärare som hon skulle ge idag. "Jag kommer sakna dig Anna" Mysigt av Pyret tycker jag!




5 kommentarer:

Pipan sa...

Fina Pyret.

Ja tillräknelig... det är inte jag just nu. Jag spenderar dagarna som du ,och kvällarna. Ingen skolavslutning för mig heller. Skit men som sagt det lär väl komma fler år.

Lisbeth sa...

Fint av pyret med teckningen. det var de bästa presenterna man fick när jag jobbade som lärare Tokig eller inte vad spelar det för roll. han gjorde det han gjorde och det räcker för att idiotförklara honom
Krya på dig
kram

Freja sa...

Så skönt när barnen blir större och kan ta mer ansvar. Min dotter har själv bakat tårtan som ska med till hennes avslutning i morgon, och även hittat på vad tårtan skulle bestå av. Glad mamma som slapp baka... Skönt att du slipper illamåendet åtminstone, och skönt att du kan vila under dagarna!

Ergo Sum sa...

1. Glad att du slipper må illa! Det är äckligt! 2. Fina Pyret 3. "Han jag inte nämner vid namn" är dum i huvudet. Punkt..

Kramar

Anonym sa...

Ha en bra skolavslutningsdag - ändå! /Mormor