onsdag 13 juni 2012

Jävulens snubbelblad

På mellanfronten intet nytt.

Jag var helt övertygad igårkväll astt jag skulle vara sååååååååå mycket bättre idag.

Mohahahahahahahaha

Jag är tamejfan helt insolkad i snor.

Men för all del inte så illamående idag. Än.

Det jag ser framemot på dagarna är Em på kvällarna så jag har nåt att kolla på som är vettigt.

Men man får passa sig för försnack och eftersnack i oändligheter.

Sånt gör fan med humöret.

Njä jag är inte på så bra humör.

Tjoho.

Nä det är klackarna under taket, under mark, under havsnivå om ni så vill.

Förkylningen i sig är inte värst utan faktumet att jag börjat må mkt bättre, läs mkt piggare, och då ska

jävulen lägga sitt snubbelblad precis framför mina fötter.









jävuylen

5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Hur ska det här gå då? Du verkar inte riktigt tro på en ljus framtid. Du ska se att när snoret runnit klart så känns det nog bättre
Kram på dig

Babs sa...

Snora på ett tag du, snart är du bra och då är snorandet glömt.
Kram

Freja sa...

Krya på dig nu, eländig att vara förkyld på sommaren - om det här nu ens klassificeras som sommar...

Blondie sa...

Krya på dig vännen <3

Ergo Sum sa...

Många krya på dig!! På alla sätt!

Kramar Millan!