fredag 1 juni 2012

Hundjävlan

Nyligen slog hundarna om Pyrets smörgås när jag råkade gå ut ur rummet.

Jag blev så förbannad att jag hivade ut dem båda på en grisblink.

Det är trist men Dillen han får mkt skit men han ställer till mkt skit också.

Han har bara mat i huvet sen han blivit gammal.

Vid mat kvicknar han till, när det kommer främmat och annars sover han.

Jag blir matt på jycken.

Han avkomma är ju inte heller sen att svara upp.

Blomstret hon skvallar bara när fuffens är på gång.

Gör inget bus hon inte.

Man får tacka gud för den hunden.

Annars då så har Pyret ont i huvet idag och blir således hemma idag igen.

Stackars Pyret.



4 kommentarer:

Lisbeth sa...

Är det inte ungar så är det hundar. Full fart hemma hos dig hör jag. Kan tänka mig att om man inte är på sitt allra goaste humör brinner det lätt till
Kram på dig och ta ett djupt andetag

Freja sa...

Våra katter är oxå stökiga av sig ibland, jagar varandra så möbler och prylar far till höger o vänster... Men söta är de ju oxå, det är ju tur....

Ergo Sum sa...

Mmmmm - stackar Pyret!!! Och så är det lite synd om mig med. Jag har också ont i huvudet. Och så bränner det bakom ögonen. Och värker i halsen..

Krya på sig Pyret!

Blondie sa...

Jodu, finns möjligheten så norpar gärna lilla Hjärtat en matbit el 2.. *L* Typ 11 köttbullar på bänken när sonen o jag skulle ha middag o jag åkte till affären. En gg snodde hon en macka med rökt rådjurskött på för mig men då mådde hon inte bra. HA... synden straffar sig själv!!
Ha en skön söndag!!