torsdag 12 september 2013

Portad från blogger

Jag har ett problem. Min dator har kört ut mig från bloggen. Kan inte skriva nya kloka inlägg. Vetja om den fått nog av allt skräp den fått ta emot? Tar till Ajfånen istället.

Därför är det så passande att humöret är gott idag. Snart vankas chips och popcorn. Eller nähä. Nu sa Pyret att det är Torsdag idag. Vafan?

Jaja. Man kan inte ha koll på allt. Äh då kör jag på chips och cola då.

Och har inte jag gått en kvart med hundarna idag och var ej trött eller andfådd efteråt. Det känns mina vänner som om jag gått in i en annan fas. Den här med stela muskler så man får sitta med värmedyna runt axlarna för att slippa knallhuvudvärk.

Det känner jag mig lycklig över för då är musklerna inte akut inflammerade. Längre. Ha!

2 kommentarer:

wildrose sa...

Själv känner jag för ett glas vin i min ensamhet men har inget hemma. Grr.

Kram på dej!

Ergo Sum sa...

Härligt att du mår bättre - mindre roligt att din blogg slänger ut dig..
Kram