måndag 2 september 2013

Sexköpare: Jag valde fjortonåringen för att prisnivån låg rätt i anonnsen.

Jag har haft två skapliga dagar. Onekligen. Har kunnat gå de där hästobligatoriska 600 metrarna, utan att duka under, eller ligga och flåsa som en hund som fått värmeslag.

Ja och på kvällen orkat lägga betfor i blöt, fixa lite kraftfoder med mineraler och se över hästarna utan att skeva in som en hostande blekt Wolksvagen från 63.

Bara för att jag var så extremt pigg så kollade jag in hästtransporter. Vill ju ha en jag kan köra framförallt Fjant i, eftersom han skulle behöva löshoppas här i vinter...och lite annat med för all del.

Ja när man orkar blanda betfor och gå sexhundra meter -då är det ju dags att spänna bågen.

Var är min livsassistent?

En ny bil behöver vi ha också. En som kan dra lite och där oljan inte löper amok över hela motorn med kylare och allt. Nä Audin mår inte bra nu. Han är mer än förkyld. Om än tapper.

Annars upprörs jag över diverse nu.

Karlar nappar på erbjudande om 14-årig tjej som säljer sex. Tycker synd om sig själva för att de inte erhåller så mkt av den varan då de är småbarnsföräldrar.

Alltså ska man tycka synd om dessa män eller skjuta dom i knäskålarna?

Ja, nu är jag ju inte mkt för skjutvapen- men va fan. De här männen borde inte ha några egna barn. De borde inte ha skaffat nån fru, och det verkar inte bättre än att de behöver hjälp. För att det är liksom inte helt sunt att vara så empatilös och reptilhjärnestyrd, så att man köper sex av en fjortonåring. Köper sex överhuvudtaget.

- Jag valde henne för att prisnivån låg rätt i anonnsen.

Men stackarn då. Han hade inte råd att betala för att ha sex med en vuxen.

Jag blir galen på sånt här. Det är ett jäkla daltande med de här männen som ränner runt och köper sex och dessutom av minderåriga. Lås in dom.

På Onsdag kommer det väl ett program som ska belysa män som i ren oförrätt anklagas för sexuella övergrepp på barn. Ja det är ju hemskt när det sker, men ursäkta, problemet åt andra hållet är ju av lite större art. Hur många barn blir utsatta men aldrig trodda?

Och hur många män blir oskyldigt dömda?

Sånt kan man fundera över särskilt när man jobbat på Socialtjänsten.

Sen ska naturligtvis aldrig någonsin dömas för någonting man inte gjort. Men det gäller hela rättssystemet det.

Sen finns det annat jag upprörs över med. Men jag förbehåller mig rätten att ta upp det en annan dag.

Nu ska jag käka mer choklad.



2 kommentarer:

Unknown sa...

Ska bli ett intressant program att se. Men varje dag så händer det ju att vuxna män tafsar på 14- 15-åringar. Det har hänt mig också. Hur långt är steget till att köpa sex?

Ergo Sum sa...

Jag blev förbannad på karlhelvetet i programmet. Blev tvungen att stanna bilen för att lyssna klart i lugn och ro - höll på att köra av vägen i ren ilska!!!

Sen hoppas jag att du mår något bättre! Helst bra!

Kramar