söndag 7 oktober 2012

Överflödigt




Ja idag känns det så här ungefär. Kanske är överflödigt att beskriva det hela mer.

Men som Pyret sa häromdan:

"Mamma jag tycker du borde städa uppe på ditt huvud. Ja där inne är det nog också väldigt skitig så städa där med du".

Jo så sant så sant.

Jag ska försöka att duscha mig både utvändigt och på insidan.

Challe är ute och mockar åt invaliden. Jag tog ut mig igår och orkade knappt in.

"Jasså vad det därför det tog sån tid ute i stallet? Jag som trodde att du stod ute och njöt i solskenet"!

Njöt. Mohahahahaha.

Han tänker alltid positivt han Challe till motsats till mig.

Nu ska jag se på Ice Age 3. En riktig må bra film. de där dinosaurieungarna som Sid tar hand om är ungefär som våra dalmatiner.

"Spotta nu upp det du har i munnen" "Ja inte bara det utan det andra också som du inte heller får äta"

Hundeländen.



5 kommentarer:

Milla sa...

Jag önskar också att jag alltid såg livet från den ljusa sidan :)
Ice Age filmerna är underbara. Ett bra sätt att få själen att le varmt, tycker jag. Ha en mysig filmstund, kram Milla.

Freja sa...

Jag skulle oxå behöva ta en storstädning i mitt huvud, hon är klok din Pyret! jag har bara sett slutet av Ice Age 3, kanske skulle ta mig tid att se hela...

Ergo Sum sa...

Ser att bloggen är som vanligt igen! *ler* Yeeeaaahhh!

Din Pyret är klok - och Challe med. På sitt sätt.. :))

Kramar och ork till dig!

Asta sa...

Märta åt grus som valp.
Gottfrid äter hela kramdjur, disktrasor, kalle anka tidningar, påsar å allt som tänkas kan. Å som inte tänkas kan.
Hoppas du får det någolunda vilsamt. Kram

Blondie sa...

Haha, ja, dom är för söta !!!
Ta nu en rejäl "storstädning" så mår du lite bättre sen.
Kram.