måndag 1 oktober 2012

Saudiarabien och gummiskit

Nu ger jag snart fan i det här med blogg eftersom det inte går att slå isär styckena. Bloggjävel. Vet nån hur detta går att oooordna? Det går inte att lägga till bilder heller.......................................................... Saudi Arabien ja. De suddar ut kvinnfolket i Ikeakatalogerna samtidigt som de poängtar hur viktiga kvinnor är i samhället. Dra åt skogen. Annars bor man ju i skogen själv i ett stort jäkla kärr, med en Ikeakatalog vid sängen som är tänkt att läsas nån gång. Nä. Vi behöver grus å det bestämdaste, så nu får vi öppna plånboken och köpa lite. En hel del. Det här går inte. Man sjunker snart ner till jordens innandöme, och fastnar där med ena trasiga gummistöveljäveln, för att brinna ihjäl i jordens kärna. Varför går gummistövlar alltid sönder för inom kort? Gummiskit. Äh. I övrigt så klagar Challe på mockningen. "Du måste förstå vid det här laget hur mkt jag älskar dig. Jag hatar att mocka. Hatar. Byter nästan hellre däck på bilen än och mockar. Det säger det mesta det". Jo. Däckbyten hatar han verkligen och ibland går det lite fort. En gång så for det nybytta däcket av när jag körde. Då föreslog jag att vi skulle lämna in bilskiten till däckfirma året därpå. Men nä, han byter än och jag våndas över ev fler avfallna hjul. Det är ju det här med att man behöver efterdra.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Är det så att du inte kan få styckesindelning när du skriver direkt i bloggen eller är det när du har skrivit en text i ex. Word och sedan klistrat in den? Är det så att det är när du klistrar in text så är det ganska lätt ordnat. Hör av dig i så fall så kan jag nog hjälpa till.

H/Helena

Pipan sa...

Bärlager is the shit.

justlikeacat sa...

Aha du har problem med din blogg... då tycker jag du ska byta ;)
Ameliabloggen ska ju läggas ner och då hoppas jag att alla bloggar jag följer väljer samma bloggleverantör. Och eftersom du är en av dem jag följer så ska jag nog mota in dej dit alla andra kommer att gå (wordpress verkar det som) Moahahaha!

kicki11 sa...

Hoppas att du har en fin dag. Kram.

Ergo Sum sa...

Asch då - jag läser din blogg i alla fall.. Och jag har inte de problemen med denna bloggportal.. Om du provar att skriva dina inlägg i word/open office först och sedan kopierar in det, kanske det fungerar bättre. (Dessutom har man sina inlägg sparade..)

Mocka? Däckbyten? tjaaa, allt skall man behöva göra själv... *suck*

Kramar..