onsdag 25 april 2012

Att ge bort sin njure

Jag vet inte om ni läst om kvinnan som gav bort sin njure till sin chef. När hon senare själv blev sjuk så blev hon av med jobbet.

Fint att tacka folk så som räddar ens liv.

Ja.

Nog om det.

Ageless wonder är tydligen i ropet med. Sitta med elektroder i ansiktet för att få mindre rynkor.

Det är påhittiga försäljarna.

Har lite svårt att se att just huden ska blir bättre. Möjligtvis då musklerna under den.

Nä jag har inte tid för sån där skönhetsgrejs.

Man ska äta rätt, gå rätt, svanka lagom, gå på zumba.

Det är mkt på en gång för en sån som mig.

8 kommentarer:

Agnes sa...

Man får sålla ut så det inte blir för mycket..*L*
Ha en fin dag!
Kram

Syltgrisen å Grodorna... sa...

Jo läste ... Hmpf! Å även läst om ul som tar bort fett ... Hm! Btw back in The days trodde jag ju att C vart golftränaren i svajjiga vita linnebyxor :) minns? Kram

Unknown sa...

Ja, det är mycket man ska göra för att vara sådär "rätt" och "tjusig".

Lisbeth sa...

Verkar helt vansinnigt att blanda ihop privat och arbetsliv. Jag sänker gärna en njure men då ska det var till en när och kär eller någon jag inte alls känner.
Ha en eftermiddag
Kram

Blondie sa...

Haha, idag var det TRE hela matgäster. Tur man kan slå ihjäl ti'n med annat plock... Ha en bra dag o sålla rätt !!

Dame Eliza sa...

Du glömde: att fixa smaskiga grillbuféer till 20 pers på en eftermiddag. Det måste du också kunna. Plus fixa personliga inbjudningskort med bling bling, blomsterarrangemang och fixa naglarna. Vaxa benen, tona det gråa, vika servetter som ser ut som svanar,vara sexgudinna, framåt driftig och bolljonglör. Typ.

Anonym sa...

Men när ska man hinna förverkliga sej själv och uppfylla alla sina drömmar..mohahahaha... / Magdalena

Freja sa...

Hmm, el i kroppen, då kan jag ju bara gå ut och ta i ett elstängsel för att bli snyggare, praktiskt...