onsdag 18 april 2012

Svammel

Vi har nyss kollat på Arga snickarn och i det här programmet var det jävligt värre.

Man blev helt förvirrad av alla vändningar och kast hit och dit.

De älskar varandra men hon är på väg att flytta. Ja också snickarn som skäller då och arbetaren/snickaren som alltid får skit i programmet. Det är väl därför han är med från gång till gång för att nån ska ställa till med förtret.

Annars då har jag varit sur idag. Riktigt sur för att...ja jag vette faen.

Kanske för att det är mkt som ska klaras av nu framöver när Challe jobbar häcken av sig.

Bli aldrig golfpro är väl en slogan att ta till.

Ja samtidigt så är det tråkigt för att det händer för lite.

Samtidigt som jag inte tar mig för något.

Städningen här hemma är så ickebefintlig att man får skämmas.

Somliga påsksaker är inte undanplockade än.

Vetja om Arga snickarn erbjuder hjälp med sanering för då kanske vi kan platsa med den mängd hundhår vi har här hemma nu.

Buh.

7 kommentarer:

Pipan sa...

Ja alltså arga snickaren... stå och skälla på en människa som uppenbart är asdeprimmerad. Vilket sjukt program. Och så de där lärlingarna som är helknäppa. Usch.

Sur ja... det kan man bli. Lätt.

Babs sa...

Har aldrig sett på arga snickaren, namnet "arga" tilltalar mig inte.
Kram

Lisbeth sa...

Det händer att jag ser på arga snickaren men det blir bara en stund. jag blir superstressad av honom. Hjärnan hinner liksom inte med sedan blir också arg på honom mitt i det hela. Ja det där med aktiviteter har ju två sidor. En del barn kan man inte stoppa de vill bara mer och mer. Tur du har hjälp i närheten. Just nu är jag som du i en fas när inget händer. Jag startar med något och avslutar snabbt går till nästa grej osv. Kan bli galen på mig själv.
Kram

envingad sa...

Har inte sett ett enda avsnitt av den arga snickaren. Här är det också lite ner..men det måste ju få vara det med ibland. Snart blir vi glada och pigga igen..eller hur? ;)
Kram ♥

Krönikören sa...

Han kanske smittar han arga snickaren?

Jag lever också med en golfare och det är bara att inse att från och med nu blir det ingenting gjort hemma. Typ.

Blondie sa...

Å vad jag önskar att du o pipan varit med nere i Italien med alla fantastiska hästar. Ska lägga upp ett Italienalbum på fejjan men inte ikvälll så får du se lite iaf.
Ha en skön kväll !!

Ergo Sum sa...

Arga snickaren. Nej tack.

Så Challe spelar golf? Ok. *ler*

Ta hand om dig fina Millan! Kram