fredag 20 april 2012

Lätt chock

Jag är i lite lätt chock efter att ha råkat hamna mitt i ett program som heter fråga Olle.

Jag kollade egentligen på "Unga läkare" eller vad det nu heter. Ett mkt bra program.

Så hur jag kom in på detta program det vet inte jag.

Först trodde jag det var ett skämt, men nädå folk låg med varandra framför kameran.

Undervisningssyfte?

Alltså kan inte folk få ha det mest privata ifred.

Varför vill man ligga med nån inför ett helt kamerateam och inför tvtittare.

Jag må vara gammaldags men det här var lite för mkt för mig.

Guppande kroppar i olika storlek.

"Fisting". En teknik där mannen vräker in hela näven med knogar och allt.

Oops.

Nog om det.

Jag har inte gjort många knop idag inte. regnet öser ner och Fjant med mamma står ute och fryser.

När de kan gå in närsomhelst.

Logik.

Jag får väl snart gå ut och ta in dom. Guida de fyrbenta hem in under tak.

Det är mkt man ska göra, såsom att städa tex. Fy faen.

9 kommentarer:

herrh sa...

Finns en orsak till att jag hatar Bigg Brother...Liksom är det, vart är nöjet att titta på sådant???

Önskar en fin fredagkväll...:)

Pipan sa...

Ha ha ha, fisting. Fy fan. Å vad vidrigt.

Ja jag tog in hästarna strax efter tolv. Då skakade de. Jävla väder.

Unknown sa...

He, he...Jag såg också det programmet och satt med skämskudden beredd och kände mig pryd.

Syltgrisen å Grodorna... sa...

Hehe Fråga Olle dokumentären? Näää inte sett - rodnar av bara bilderna i huvudet mitt ;). Tack för grattis btw :).

Lisbeth sa...

Skrattar lite gott för jag har stött på Olle för många år sedan. När vi skaffade parabol det känns som 100 år sedan då var han på tapeten. Inte så avancerat som du beskriver men det räckte att jag tittade en gång sen aldrig mer.
Ha en fin kväll
Kram

Ergo Sum sa...

Jag tycker att det finns kanaler för sådant. Om man nu vill. Och information om saker och ting kan man lämna utan att man liksom behöver köra upp det i ansiktet på folk..

Kramar

Ergo Sum sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Milla sa...

Hahaha, jag har sett Fråga Olle dokumentaren vid ett par tillfällen och skrattat åt det hela men vad utbildningssyftet ska vara det vet i sjutton.
Ha en bra kväll.

Freja sa...

Städa, det har jag lagt ner....