måndag 16 april 2012

Måsten

Sitter här och drar på måsten.

Måste duscha och tvätta håret idag eftersom jag ska på samtal.

Kanske inget stort måste trots allt.

Vi har suttit ute och nöjt oss i det fina vädret.

Ingen värme i luften men solen sänder ner värme trots allt.

Mockat har jag gjort. En halv kärra på två dar. Lösdriftslogik.

Nä.

Jag får skrida till verket och få tvagningen gjord. Det finns gränser för hur man kan se ut på stan. faktiskt även för en lantis.

Det blir kanske mina nya färgglada jeans dagen till ära.

Vi får väl se om magen får plats...moahahahaha

4 kommentarer:

Pipan sa...

Jaså du har också haft samtal professional? Usch. Ingen lek att tvinga sig in i duschen. Jag gav fan i det. Luktade stall på AF ha ha.

Freja sa...

Undviker oxå duschen om jag inte måste... Konstigt eftersom jag tycker det är skönt när jag väl står där. Men det blir så mycket runt om kring...

Lisbeth sa...

Du får säga som mig: Jag väljer att istället för måste. Av någon knäpp anledning så funkar det bättre då. Jag fick lära mig att genom att byta ut orden så skulle den knäppa hjärnan tro att det var något positivt. Funkar ibland för mig
Kram

Madeleine sa...

Färgglada jeans lät upp piggande iallafall :)

Tror du har lite rätt det där med arv och miljö...