onsdag 18 april 2012

Paj




Jaha hästarna pajade stängslet idag då när jag hämtade Pyret¨.

Som tur var så stannade de i hagen då det råkade finnas hö där.

Hästeländen till att förstöra.

Man blir rädd när vägen är så nära. Hur tänkte vi när vi flyttade hit?

Inte alls eventuellt.

Annars planerar Pyret att ta hem en hel skock ungar till min förfäran.

Jag tycker det räcker med en kompis åt gången men det är jag det.

Jag tycker också att det börjar bli väl många fritidsaktiviteter till hösten.

Fiol som ska spelas också ska det dansas också ska det spelas golf, ridas en del på det.

Golfskola i sommar.

Ja vi får se om det går att styra upp på nåe vis.

Tur mamma och pappa finns inne i stan.

4 kommentarer:

envingad sa...

Men oj..vilken tur att de höll sig vid höet! Ja du..det brukar bli mycket aktiviteter ibland för de små..men när de börjar högstadiet kommer de inte att ha lika mycket tid till sånt mera för då tar skolan allt med sina läxor.
Kram

Pipan sa...

Jaså hagras. Fy fan. Otäckt med vägjävlar och folk som kör som svin. Är det en 70 väg? Jag har för mig att du skrev det förut.

Jaså filo, golf och kompisar. ag förstår att du backar. Ridning räcker bra nog för mig. =)

Freja sa...

Min dotter har oxå alldeles för mycket aktiviteter enligt mig... Jag som tycker det är skönast om vi bara är hemma i lugn och ro...

Ergo Sum sa...

Hmm. Vilken otrolig tur att hästarna stannade vid maten. Inget guldläge alls, med hästar springandes på vågen.

Pyret. Sötnöten. Men det är för många aktiviteter. Till och med om mamma skulle orka.

Kram