söndag 8 april 2012

Påskmiddag



Kan bara kort meddela att jag har huvvevärk av den grövre sorten så jag blir inte långvarig här på bloggen idag inte. Får läsa er andra nån annan dag.

Men påskmiddan hos mina föräldrar igår var både rolig och god. Det var väl en som spann loss väl mycket så ingen annan fick en syl i vädret ibland. Men det går bra att byta rum vilket jag gjorde.

Sen väger jag alldeles för mkt och råkat beställa hem ett par nya "gröna" byxor som inte gick att knäppa.

Hur faen tänker man.

Ja klart slut.



5 kommentarer:

Tråktanten sa...

Man tänker inte. Det är väl det som är problemet. Men allt uppvägs av sådana där bedårande ansikten som Pyrets.

Madeleine sa...

Håller med Tråktanten :) Hon är charmig med sin mimik Pyret.
Hur verkar han må Dillen? Har det hållit sig lugnt i påsk, utan att han börjat drick massa vatten igen?
(Jäkla djurklinik det där...)
Kram

Freja sa...

Hoppas huvudet snart blir bra, inte kul med huvudvärk...

Paulahelenas sa...

Hoppas att huvudvärken gett med sej nu!
Inte kul med värk, speciellt huvudet då...jag hade i torsdags o det var bläää, antar att det var biverkningar av min medicin som jag fick i onsdags...
Idag ska jag o åtminstone döttrarna o hälsa på mamma...

Ha en bra dag!

Kram på dej

Pipan sa...

Gud vare tack och pris för flera rum.