tisdag 10 april 2012

Offer eller superhjälte




Pyret gör film här hemma så man blir mörkrädd.
'
Antingen är hon ett offer som dör eller superhjälten som räddar alla.

Jag föredrar det sistnämnda.

Jag är iallafall trött på att filma och nu ställs krav på att jag ska sätta ihop alla tre filmerna till en.

Hur då?

Jag är en filmfixare direkt.

Så kan jag berätta att jag fick kläder från Kapp Ahl idag. Mest Pyretkläder men en tröja och ett par rosa byxor till mig. Nu ska jag bli färgglad!

Häromdan damp det ner kläder från Gina Tricot och storlekarna är lite udda gentemot Kappahls.

Samma storlekar är mkt störra i kappahls format...tack o lov...än från den andra butiken.

Ja att man aldrig lär sig.

Man ska inte skicka efter kläder.

6 kommentarer:

Blondie sa...

Skönt att Dillen mår bättre iaf. Alltid nåt.
Hon är kreativ det lille "Pyret", kul att komma bort på påsklovet.
Ha en skön kväll !!

Pipan sa...

Pyret... helfrän. =)

Ja kläder på postorder. Jag har lyckats få till det faktiskt men ibland går det helvete.

S sa...

Kreativ tjej!

Storlekar är hopplöst. Man skulle tycka att det inte borde vara så himla svårt för affärerna att samordna, men de vill väl inte.

Kram!

Babs sa...

Gå in i movie maker, det programmet har alla, där sätter du ihop filmerna.
Det var längesen som jag skickade efter kläder, nej jag vill prova först.
Kram

Carina Sjölund sa...

Har slutat att skicka efter kläder, det passar ju ändå aldrig!
Alltid bäst att få prova på plats :)
Kramen♥

Krönikören sa...

Visst är det skumt. Storlekarna är ju faktiskt mått och en centimeter är en centimeter. Kan man ju tycka.