måndag 9 april 2012

Yrsel

"Lustigt kort va? Hon ser ut att ha jättekorta ben...."


Ja jag är så yr i huvet idag så jag får tänka mig för innan jag ställer mig upp.

Lågt blodtryck heter väl diagnosen.'

Det brukar falla rejält när jag varit förkyld som jag ju just varit i en vecka.

Kul det där med värk i leder och annat.

Men det finns värre saker än en förkylning förstås.

Psyket är ju alltid under prövning särskilt när jag är trött.'

Minsta lilla knappnål fläker upp en hel häl.

Gör den kal och hudlös också ska man gå där och trampa på öppet köttsår.

Äh.

Jag ska ta det lugnt idag. Linda in hela mig i bomull och tänka på ingenting.

Blir ju lika lätt som att få en lastbil i rullning att stanna utan broms.

Äh.

3 kommentarer:

dianasdrommar sa...

Din stackare, var rädd om dig.Slanka funkade bra, jag har gått ner 4-5 kg(gått upp under påsken..)men jag ska köra en kur i 2 veckor tänkte jag med start om en vecka så ska jag nog bli av med några till...kramar i massor Diana

S sa...

Vissa dagar får man verkligen göra så, in i bomullen och ta hand om verkligheten en annan dag. Även om det är svårt att få tankarna att sluta snurra.

Milla sa...

Liknelsen med lastbilen i rullning känns igen alldeles för väl. Tur att du hade bomull hemma :)
Kram