måndag 9 april 2012

Knark

Nu har vi snart glott på tv en hel dag så nu får det banne mig vara nog.

Bäst att glo lite på datorn med då. Eller istället för.




När man egentligen borde ta sig an tvätt, städning och annat jox.

Men är man klen så är man, eller slö eller bara tafatt.

Jag vet inte.

Djuren har iallafall fått sitt och det är väl tur det.

God morron eller nåt.

Nämen vi har sett på Beck...lite tryggt med de filmerna och otroligt att det var en vi inte redan sett.

Det är lite tryggt för att skådespelarna i filmerna känner  man utan och innan och har man nerverna utanpå så är all trygghet man kan få bra.

Men nu fick Challe mig till att kolla på nån jäkla gråskaleknarkfilm som skulle vara såå bra.

Det var då bland det sämsta jag sett ever.

Karlar.

Är det inte katastroffilmer så är det maffia eller knark.

Så förutsägbart.

5 kommentarer:

Freja sa...

Hahaha, varför fattar de inte att det är meningen att man ska må BRA av att titta på film???? Jag gillar inte heller katastroffilmer, eller deprimerande, alla har det eländigt, filmer. Jag vill bli glad, road och lite upplivad av film! Ska nog hålla mig till Toy Story tror jag....

Lisbeth sa...

Man måste vidga sina vyer vet du väl. Även om du inte tyckte om den så kan du nu säga nej när han föreslår något liknande. Låter surt att kropp och själ inte hänger med. Tror att både du och jag skulle behöva sol nu. Det lättar upp lite grann i alla fall
Kram

Syltgrisen å Grodorna... sa...

Oj så festlig, en pyntad sten? P som pysslat? Smug :). Btw ja men jag får ju mina bittra stunder - ahhhh varför skall maven bli så förändrad efter graviditeter? Irriterande... Fast jag såg tre plan lyfta idag, å det är ju inte illa pinkat :) ...

Jessie sa...

hahaha jag gillar oxå knark och maffiafilmer :) Smaken e som baken! kram

dianasdrommar sa...

Haha, ja får karlarna välja blir det knark eller maffia filmer men igår valde jag film och då blev det Svensson Svensson..kramar Diana